Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 14 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.353.2022.1.AMO

Obowiązki płatnika związane z możliwością zastosowania zwolnienia na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 148 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych osobom fizycznym do ukończenia przez te osoby 26 roku życia

Interpretacja indywidualna

– stanowisko nieprawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest nieprawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

19 kwietnia 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 12 kwietnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z możliwością zastosowania zwolnienia, o którym mowa w art. 21 ust. 1 pkt 148 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

Wnioskodawca (dalej zwany również „Klubem”) jest klubem sportowym, działającym w formie prawnej spółki akcyjnej.

Klub prowadzi profesjonalną drużynę siatkarzy („Drużyna”) uczestniczącą w rozgrywkach (…), rozgrywkach o Puchar Polski oraz rozgrywkach klubowych organizowanych przez (…).

W celu prowadzenia działalności w ww. zakresie, klub zawiera umowy o świadczenie usług sportowych i reklamowych z osobami fizycznymi (dalej zwane „Kontraktami”), będącymi zawodnikami siatkówki (dalej zwanymi „Zawodnikami”).

Na podstawie Kontraktów Klub powierza Zawodnikom świadczenie usług sportowych, polegających na grze w Drużynie, oraz usług reklamowo-promocyjnych na rzecz Klubu i jego sponsorów, w tym również udostępniania wizerunku Zawodników.

W ramach świadczenia usług promocyjno-reklamowych, postanowienia Kontraktu zobowiązują Zawodnika względem Klubu między innymi do:

a)aktywnego udziału we wszystkich imprezach i wydarzeniach medialnych służących kształtowaniu w opinii publicznej korzystnego wizerunku Klubu oraz jego sponsorów, reklamodawców oraz innych podmiotów, na rzecz których Klub świadczy usługi promocyjne, reklamowe i marketingowe lub usługi o podobnym charakterze („Sponsorzy”), w szczególności za pośrednictwem telewizji, radia i prasy;

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00