Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 4 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.401.2022.2.JG

Czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym prowadzona przez Spółkę działalność, obejmująca fazy 1-3 wskazanych powyżej Projektów, przedstawione w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego, stanowi działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy o CIT (dalej: „Działalność B+R”), co uprawnia Wnioskodawcę do korzystania z ulgi B+R?

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego/zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób prawnych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

31 maja 2022 r. wpłynął Państwa wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia, czy prawidłowe jest stanowisko Wnioskodawcy, zgodnie z którym prowadzona przez Spółkę działalność, obejmująca fazy 1-3 wskazanych Projektów, przedstawione w opisie stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego, stanowi działalność badawczo-rozwojową w rozumieniu art. 4a pkt 26 ustawy o CIT (dalej: „Działalność B+R”), co uprawnia Wnioskodawcę do korzystania z ulgi B+R.

Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem (data wpływu 28 czerwca 2022 r.).

Treść wniosku jest następująca:

Opis stanu faktycznego

X sp. z o.o. (dalej: „Spółka” lub „X” lub „Wnioskodawca”) działa na polskim rynku od 2011 r. i obecnie jest liderem wśród agencji reklamowych świadczących usługi w zakresie marketingu internetowego. Spółka świadczy wysokiej jakości usługi w obszarze tworzenia strategii marketingowych, data-driven SEO (pozycjonowanie w oparciu o dane), content marketing (długotrwałe budowanie relacji z klientami poprzez dzielenie się z nimi wartościową treścią), social media (media społecznościowe), performance marketing (marketing efektywnościowy), marketing data science (specjalistyczne analizy szerokiej gamy danych/wskaźników marketingowych). Zgodnie z wpisem do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy do pozostałej działalności Spółki należy działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, zarządzaniem stronami internetowymi, przetwarzaniem danych, działalność portali internetowych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00