Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 6 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-3.4012.447.2022.1.MR

Brak prawa do odliczenia podatku naliczonego od wydatków poniesionych w związku z realizacją projektu.

Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku od towarów i usług jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

17 października 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 11 października 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy braku możliwości odzyskania naliczonego podatku VAT w związku z realizacją inwestycji pn. „(…)”.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Planowana inwestycja pn. „(…)”.

Inwestycja dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa (…) na lata 2014-2020. Oś priorytetowa „(…)”.

Priorytet inwestycyjny (...)

Numer i nazwa działania: (…)

Numer i nazwa poddziałania: (…). Projekt wpisuje się w cele (…) 2014-2020 w Oś Priorytet. (...).

Planowana inwestycja realizowana będzie w obrębie (…). Projekt dotyczy zakupu wyposażenia dla szkół podstawowych, znajdujących się na terenie Gminy (…).

W zakres projektu wchodzą środki trwałe, wartości niematerialne i prawne (zakup nowoczesnego sprzętu i materiałów dydaktycznych), studium wykonalności, promocja projektu. Zakupiony sprzęt i materiały dydaktyczne pozwolą na stworzenie nowoczesnych pracowni i wdrożenie istniejących rozwiązań umożliwiających zastosowanie nowych metod nauczania nastawionych na eksperyment, doświadczenie oraz kształtowanie właściwych postaw. Wsparcie dotyczy: edukacji wczesnoszkolnej, pracowni polonistycznej, językowej, matematycznej, fizycznej, chemicznej, geograficznej, informatycznej, sali logopedycznej, sali rewalidacyjnej, świetlicy, biblioteki (…) oraz pracowni polonistycznej, językowej, matematycznej, przyrodniczej, informatycznej, świetlicy, edukacji wczesnoszkolnej (…). Pracownie wyposażone w wysokiej jakości sprzęty i oprogramowanie, technologie informacyjno-komunikacyjne, przyczynią się do poprawy warunków edukacji ogólnokształcącej i poprawy jakości nauczania w zakresie kompetencji: porozumiewania się w języku ojczystym, językach obcych, matematycznych i naukowo technicznych, informatycznych i umiejętności w zakresie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, społecznych i obywatelskich oraz w zakresie świadomości i ekspresji kulturowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00