Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 25-04-2024
Porada aktualna na dzień 25-04-2024
Data publikacji: 2023-01-11

Czy odprowadzić podatek od nieruchomości znajdującej się w zarządzie gminnego ośrodka pomocy społecznej

PROBLEM

Wójt gminy na podstawie decyzji przekazał w trwały zarząd gminnemu ośrodkowi pomocy społecznej lokal użytkowy wraz z udziałem do gruntu, który w ewidencji gruntów oznaczony jest jako Br-R, a także pomieszczenia wspólne (korytarze) dla lokali GOPS oraz urzędu gminy, ponieważ lokal GOPS znajduje się w budynku urzędu gminy. Czy GOPS powinien złożyć deklarację na podatek od nieruchomości od udziału w gruncie? Czy powierzchnię pomieszczeń wspólnych GOPS powinien ująć w deklaracji na podatek od nieruchomości? Udział w gruncie ma związek z trwałym zarządem lokalu użytkowego. Jest to grunt, na którym stoi budynek urzędu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00