Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2024-04-16
Data publikacji: 2024-04-16

Czy wydatki na zarządzanie kontami mediów społecznościowych stanowią koszty uzyskania przychodów

Spółka prowadziła działalność edukacyjną, organizując kursy i szkolenia. W ramach promocji swojej oferty korzystała z usług zarządzania kontami mediów społecznościowych, które, jak się później okazało, były własnością osobistą jej prezesa. Konta były aktywnie wykorzystywane do reklamowania usług spółki, co obejmowało publikację treści edukacyjnych, organizację kampanii reklamowych i komunikację z klientami. Po odejściu prezesa z firmy i odkryciu, że konta są jego własnością osobistą, nowe kierownictwo stanęło przed dylematem dotyczącym dalszego traktowania wydatków związanych z ich zarządzaniem. Spółka zwróciła się do KIS z pytaniem, czy wydatki ponoszone na zarządzanie kontami mediów społecznościowych mogą być zaliczone do kosztów podatkowych, mimo że konta były własnością osobistą byłego prezesa?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00