Interpretacja indywidualna z dnia 24 listopada 2025 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-2.4010.518.2025.1.AW
Wydatki poniesione na finansowanie drużyny sportowej pracowników, które promują działalność przedsiębiorcy, mogą być uznane za koszty uzyskania przychodu jako koszty reklamowo-promocyjne, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.
Interpretacja indywidualna –stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, żePaństwastanowiskowsprawieocenyskutkówpodatkowychopisanegostanufaktycznegojest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
9 października 2025 r. wpłynął Państwa wniosek z 3 października 2025 r. o wydanie interpretacji indywidualnej. Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Wnioskodawca jest spółką kapitałową, której przeważającym przedmiotem działalności przedsiębiorcy jest produkcja (…).
Wnioskodawca stanowi część międzynarodowego koncernu (…) (należącego do grupy …), działająca w Polsce od ponad (…) lat, prowadząca działalność produkcyjną w branży (…). Spółka jest czynnym podatnikiem VAT, zarejestrowanym do VAT UE.
Wnioskodawca ze środków obrotowych finansuje działalność wewnątrzzakładowej drużyny rugby złożonej z zawodników Spółki, która m.in. reprezentowała Spółkę na turnieju zorganizowanym przez grupę (…). Pozostałe drużyny reprezentowały inne spółki będące częścią grupy (…).
Finansowanie działalności wewnątrzzakładowej drużyny rugby obejmuje m.in. wydatki związane z zakupem strojów sportowych opatrzonych logo firmy, wynajmem obiektów sportowych, pokryciem kosztów treningów, a także organizacją wyjazdów – w tym transportu i noclegów – na mecze oraz zgrupowania. Wnioskodawca posiada dokumenty potwierdzające ich poniesienie w postaci faktur.
Pytania
1. Czy wydatki poniesione na zakup towarów i usług, tj. wydatki poniesione na zakup strojów z logiem przedsiębiorstwa, korzystanie z obiektu klubu sportowego, wynajem powierzchni i treningi Wnioskodawca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu?
2. Czy te same wydatki Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, jeśli są przeznaczane na udział w zawodach organizowanych przez grupę kapitałową, której jest częścią i przeznaczonych dla drużyn sportowych wystawianych przez spółki będące członkami tej samej grupy?
Państwa stanowisko w sprawie
Ad 1:
Tak, wydatki poniesione na zakup towarów i usług tj. wydatki poniesione na zakup strojów z logiem przedsiębiorstwa, korzystanie z obiektu klubu sportowego, wynajem powierzchni i treningi Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu.
Ad 2:
Tak, te same wydatki Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, jeśli są przeznaczane na udział w zawodach organizowanych przez grupę kapitałową, której jest częścią i przeznaczonych dla drużyn sportowych wystawianych przez spółki będące członkami tej samej grupy.
Uzasadnienie do ad 1:
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów ze źródła przychodów lub w celu zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 16 ust. 1.
W związku z powyższym – pomiędzy kosztem a przychodem musi zaistnieć związek przyczynowo- skutkowy. Związek ten może mieć zarówno charakter bezpośredni, jak i pośredni.
Utworzenie drużyny sportowej złożonej z pracowników firmy pozytywnie wpływa na ich motywację, lojalność i satysfakcję z pracy, co przekłada się na wyższą efektywność.
Uczestnictwo drużyny pracowniczej w rozgrywkach sportowych, w barwach firmowych i ze stosownym oznaczeniem (np. logotypem grupy), przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności przedsiębiorcy, a tym samym pełni funkcję reklamy. Wydatki ponoszone na ten cel (stroje, wyjazdy, treningi itp.) mają zatem charakter promocyjny i mogą być kwalifikowane jako koszty podatkowe. Poprzez występowanie w zawodach sportowych, pracownicy działają w imieniu pracodawcy, promując jego markę w otoczeniu zewnętrznym i utrwalając jego pozytywny wizerunek. To wpływa na postrzeganie firmy jako zaangażowanego i nowoczesnego podmiotu. Występowanie drużyny w zawodach w strojach opatrzonych nazwą Spółki lub grupy kapitałowej, do której należy firma, stanowi formę promocji i zwiększa rozpoznawalność marki, co spełnia przesłanki uznania ponoszonych wydatków za koszty reklamy.
Wspólne treningi i rozgrywki także sprzyjają budowaniu relacji między pracownikami, poprawie komunikacji oraz atmosfery w miejscu pracy. Tego rodzaju działania motywacyjne mogą prowadzić do zwiększenia wydajności oraz zaangażowania zespołu.
Angażowanie się firmy w rozwój pozazawodowych aktywności pracowników wpływa pozytywnie na jej wizerunek na rynku pracy i może to ułatwiać pozyskiwanie nowych pracowników oraz ograniczać rotację kadry. Wsparcie dla aktywności sportowej pracowników może być jednym z elementów wyróżniających firmę jako atrakcyjnego i nowoczesnego pracodawcę. Podobne inwestycje w inicjatywy integracyjne i motywacyjne, m.in. takie jak sport drużynowy, wpływają na postrzeganie firmy przez kandydatów na rynku pracy, wspierają proces rekrutacyjny oraz ograniczają rotację pracowników.
Wydatki ponoszone na rozwój drużyny sportowej oraz działania promocyjno-integracyjne można uznać za uzasadnione ekonomicznie, ponieważ długofalowo mogą prowadzić do wzrostu przychodów, m.in. poprzez zwiększenie efektywności pracy, poprawę wizerunku, czy ułatwienie współpracy z kontrahentami.
Dzięki wspólnym aktywnościom sportowym rośnie motywacja pracowników, poprawia się atmosfera pracy, wzmacniane są więzi zespołowe, a to przekłada się na zwiększenie wydajności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
Przedsiębiorca, chcąc zaliczyć omawiane wydatki do kosztów uzyskania przychodu, musi posiadać dokumenty potwierdzające ich poniesienie oraz wykazać ich związek z prowadzoną działalnością.
Uzasadnienie do ad 2:
W odniesieniu do drugiego stanowiska – Wnioskodawca powiela argumenty przytoczone przy stanowisku pierwszym, jednocześnie wprowadzając dodatkowe wyjaśnienia co do samej kwestii zawodów organizowanych przez podmiot powiązany:
Fakt, że drużyna zakładowa bierze udział w zawodach organizowanych przez spółkę kapitałową i w której udział biorą wyłącznie drużyny wystawiane przez spółki, składające się na część tejże grupy nie stanowi przesłanki wyłączającej możliwość zaliczenia kosztów powiązanych z udziałem w tych zawodach do kosztów uzyskania przychodów.
Udział pracowniczej drużyny sportowej w rozgrywkach w barwach firmy i z jej oznaczeniem nadal pełni funkcję reklamy, zwiększając rozpoznawalność marki, a w związku z tym wydatki na ten cel (np. stroje, treningi, wyjazdy) można również uznać za koszty podatkowe o charakterze promocyjnym.
Wspólne treningi oraz udział w zawodach sportowych wzmacniają relacje między pracownikami, poprawiają atmosferę w pracy, a także zwiększają motywację i zaangażowanie zespołu, co przekłada się na wyższą efektywność. Rezultaty tych aktywności są tożsame z efektami innych form integracji i współpracy, niezwiązanych bezpośrednio z rozgrywkami wewnątrzgrupowymi. Takie działania w równym stopniu wspierają budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako nowoczesnego i atrakcyjnego pracodawcy, ułatwiają rekrutację nowych pracowników oraz ograniczają rotację kadry. Inwestycje w sport i integrację w tej formule mają więc pełne uzasadnienie ekonomiczne – prowadzą bowiem do wzrostu przychodów i wzmocnienia pozycji firmy na rynku.
Ocena stanowiska
Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku jest prawidłowe.
Uzasadnienie interpretacji indywidualnej
Na wstępie należy zaznaczyć, że pytania przedstawione przez Państwa we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej wyznaczają zakres przedmiotowy tego wniosku. W związku z powyższym wydana interpretacja dotyczy tylko sprawy będącej przedmiotem wniosku (Państwa zapytań). Zatem inne kwestie wynikające z opisu sprawy i własnego stanowiska, nieobjęte pytaniami, nie zostały rozpatrzone w niniejszej interpretacji.
Zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 278 ze zm., dalej: „updop”):
Kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów ze źródła przychodów lub w celu zachowania albo zabezpieczenia źródła przychodów, z wyjątkiem kosztów wymienionych w art. 16 ust. 1 (…).
Konstrukcja przepisu dotyczącego kosztów uzyskania przychodów daje podatnikowi możliwość odliczenia dla celów podatkowych wszelkich kosztów (niewymienionych w art. 16 ust. 1 updop) pod warunkiem, że wykaże ich bezpośredni bądź pośredni związek z prowadzoną działalnością, a ich poniesienie ma lub może mieć wpływ na wielkość osiągniętego przychodu. Tak więc kosztami uzyskania przychodów są wszelkie, racjonalnie i gospodarczo uzasadnione wydatki związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, których celem jest osiągnięcie, zabezpieczenie i zachowanie źródła przychodów, z wyjątkiem wymienionych w art. 16 ust. 1 updop. W świetle powyższego, aby wydatek poniesiony przez podatnika stanowił dla niego koszt uzyskania przychodu, muszą być spełnione następujące warunki:
- został poniesiony przez podatnika, tj. w ostatecznym rozrachunku musi on zostać pokryty z zasobów majątkowych podatnika (nie stanowią kosztu uzyskania przychodu podatnika wydatki, które zostały poniesione na działalność podatnika przez osoby inne niż podatnik),
- jest definitywny (rzeczywisty), tj. wartość poniesionego wydatku nie została podatnikowi w jakikolwiek sposób zwrócona,
- pozostaje w związku z prowadzoną przez podatnika działalnością gospodarczą,
- poniesiony został w celu uzyskania, zachowania lub zabezpieczenia źródła przychodów lub może mieć wpływ na wielkość osiągniętych przychodów,
- został właściwie udokumentowany,
- nie może znajdować się w grupie wydatków, których zgodnie z art. 16 ust. 1 updop, nie uważa się za koszty uzyskania przychodów.
Przez koszty uzyskania przychodów bezpośrednio związane z przychodami rozumieć należy te koszty, których poniesienie bezpośrednio wpływa na uzyskanie przychodu z danego, konkretnego źródła. Będą to więc wszystkie te koszty, których poniesienie jest niezbędne, aby określone źródło przyniosło konkretne przychody.
Natomiast koszty inne niż bezpośrednio związane z przychodami, to wszystkie kwalifikowalne koszty, które nie mogą być jednoznacznie wskazane jako bezpośrednio związane z danym przychodem, ale które zostały poniesione w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Powyższe oznacza, że wszystkie poniesione wydatki, po wyłączeniu wydatków enumeratywnie wymienionych w art. 16 ust. 1 updop, stanowić mogą koszt uzyskania przychodów o ile pozostają w związku przyczynowo-skutkowym z osiąganymi przychodami. Właściwa i zgodna z treścią ustawowej regulacji kwalifikacja kosztów uzyskania przychodów powinna brać pod uwagę:
- przeznaczenie wydatku (jego celowość, zasadność dla funkcjonowania podmiotu) oraz
- potencjalną możliwość (analizowaną w dacie poniesienia wydatku na podstawie obiektywnych przesłanek) przyczynienia się danego wydatku do osiągnięcia przychodu.
Stosownie do przepisu art. 16 ust. 1 pkt 28 updop:
Nie uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji, w szczególności poniesionych na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych.
Zwrot „w szczególności” oznacza, że nie jest to katalog zamknięty, a tylko przykładowo ustawodawca wymienia niektóre wydatki związane z reprezentacją firmy, które są wyłączone z kosztów uzyskania przychodów.
Przepisy prawa podatkowego nie zawierają definicji reprezentacji ani reklamy. Zatem zasadne jest w tym zakresie odwołanie się do wykładni językowej tych pojęć.
I tak, zgodnie z definicją zawartą w Nowym słowniku języka polskiego (PWN Warszawa 2003) „reprezentacja” to „okazałość, wystawność w czyimś sposobie życia, związana ze stanowiskiem, pozycją społeczną”. Przenosząc definicję słownikową na grunt ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych stwierdzić należy, iż reprezentacja to występowanie w imieniu podatnika (firmy), wiążące się z okazałością i wytwornością, w celu wywołania jak najlepszego wrażenia przy reprezentowaniu firmy. Są to przede wszystkim działania polegające na kontaktach oficjalnych i handlowych z innymi podmiotami gospodarczymi, związane w szczególności z utrzymywaniem delegacji lub kontrahentów, uczestnictwem w przyjęciach związanych z pobytem tych podmiotów. Z powyższego wynika, iż o reprezentacji można mówić w odniesieniu do działań mających na celu stworzenie i utrwalenie jak najkorzystniejszego wizerunku firmy na zewnątrz, to jest w relacjach z kontrahentami (ich przedstawicielami), gośćmi i potencjalnymi klientami.
Z kolei „reklama” to „działania podmiotu gospodarczego kształtujące popyt na dane towary, usługi lub markę, poprzez poszerzenie wiedzy o nich, mające na celu zachęcenie jak największej liczby potencjalnych klientów do zakupu towarów lub usług tego podmiotu gospodarczego”.
W świetle objaśnień zawartych w Słowniku języka polskiego opracowanym pod redakcją M. Szymczaka (Warszawa 1994, tom III) „reklama” to „rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartości, miejscach i możliwościach nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś przez prasę, radio, telewizję, środki (np. plakaty, napisy, ogłoszenia itp.) służące temu celowi”.
Wydatki poniesione na reklamę, w pełnej wysokości podlegają zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów, pod warunkiem że wydatki te pozostają w związku z przychodami uzyskiwanymi przez podatnika.
Z wniosku wynika, że Spółka ze środków obrotowych finansuje działalność wewnątrzzakładowej drużyny rugby złożonej z zawodników Spółki. Drużyna m.in. reprezentowała Spółkę na turnieju zorganizowanym przez grupę, do której należy Spółka. Pozostałe drużyny reprezentowały inne spółki będące częścią grupy. Finansowanie działalności wewnątrzzakładowej drużyny rugby obejmuje m.in. wydatki związane z zakupem strojów sportowych opatrzonych logo firmy, wynajmem obiektów sportowych, pokryciem kosztów treningów, a także organizacją wyjazdów – w tym transportu i noclegów – na mecze oraz zgrupowania. Spółka posiada dokumenty potwierdzające ich poniesienie w postaci faktur.
Jak Państwo wskazali, utworzenie drużyny sportowej złożonej z pracowników firmy pozytywnie wpływa na ich motywację, lojalność i satysfakcję z pracy, co przekłada się na wyższą efektywność. Uczestnictwo drużyny pracowniczej w rozgrywkach sportowych, w barwach firmowych i ze stosownym oznaczeniem (np. logotypem grupy), przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności przedsiębiorcy, a tym samym pełni funkcję reklamy. Wydatki ponoszone na ten cel (stroje, wyjazdy, treningi itp.) mają zatem charakter promocyjny. Poprzez występowanie w zawodach sportowych, pracownicy działają w imieniu pracodawcy, promując jego markę w otoczeniu zewnętrznym i utrwalając jego pozytywny wizerunek. To wpływa na postrzeganie firmy jako zaangażowanego i nowoczesnego podmiotu. Występowanie drużyny w zawodach w strojach opatrzonych nazwą Spółki lub grupy kapitałowej, do której należy firma, stanowi formę promocji i zwiększa rozpoznawalność marki. Wspólne treningi i rozgrywki także sprzyjają budowaniu relacji między pracownikami, poprawie komunikacji oraz atmosfery w miejscu pracy. Tego rodzaju działania motywacyjne mogą prowadzić do zwiększenia wydajności oraz zaangażowania zespołu. Angażowanie się firmy w rozwój pozazawodowych aktywności pracowników wpływa pozytywnie na jej wizerunek na rynku pracy i może to ułatwiać pozyskiwanie nowych pracowników oraz ograniczać rotację kadry. Wsparcie dla aktywności sportowej pracowników może być jednym z elementów wyróżniających firmę jako atrakcyjnego i nowoczesnego pracodawcę. Podobne inwestycje w inicjatywy integracyjne i motywacyjne, m.in. takie jak sport drużynowy, wpływają na postrzeganie firmy przez kandydatów na rynku pracy, wspierają proces rekrutacyjny oraz ograniczają rotację pracowników.
Biorąc pod uwagę powyższy opis oraz obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa podatkowego stwierdzić należy, że przedstawione okoliczności sprawy uzasadniają wystąpienie związku przyczynowo-skutkowego pomiędzy ponoszonymi wydatkami a osiągnięciem przychodu. Wydatki ponoszone na rozwój drużyny sportowej oraz działania promocyjno-integracyjne można uznać za uzasadnione ekonomicznie, ponieważ długofalowo mogą prowadzić do wzrostu przychodów, m.in. poprzez zwiększenie efektywności pracy, poprawę wizerunku, czy ułatwienie współpracy z kontrahentami. Dzięki wspólnym aktywnościom sportowym rośnie także motywacja pracowników, poprawia się atmosfera pracy, wzmacniane są więzi zespołowe, a to przekłada się na zwiększenie wydajności i zaangażowania w wykonywaną pracę.
Wobec powyższego istnieje związek pomiędzy ponoszonymi wydatkami a osiągnięciem przychodu w przyszłości.
Zatem wydatki poniesione na zakup towarów i usług, tj. zakup strojów z logiem przedsiębiorstwa, korzystanie z obiektu klubu sportowego, wynajem powierzchni i treningi dotyczące pracowników Spółki mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 updop.
Tym samym Państwa stanowisko w zakresie pytania 1 należało uznać zaprawidłowe.
Podobnie traktować również należy te same wydatki jeśli są przeznaczane na udział w zawodach organizowanych przez grupę kapitałową, której jest częścią i przeznaczonych dla drużyn sportowych wystawianych przez spółki będące członkami tej samej grupy.
Zgodzić się tu należy z Państwem, że fakt, iż drużyna zakładowa bierze udział w zawodach organizowanych przez spółkę kapitałową i w której udział biorą wyłącznie drużyny wystawiane przez spółki, składające się na część tejże grupy nie stanowi przesłanki wyłączającej możliwość zaliczenia kosztów powiązanych z udziałem w tych zawodach do kosztów uzyskania przychodów.
Jak wskazali Państwo we wniosku, udział pracowniczej drużyny sportowej w rozgrywkach w barwach firmy i z jej oznaczeniem nadal pełni funkcję reklamy, zwiększając rozpoznawalność marki, a w związku z tym wydatki na ten cel (np. stroje, treningi, wyjazdy) można również uznać za koszty podatkowe o charakterze promocyjnym.
Ponadto wspólne treningi oraz udział w zawodach sportowych wzmacniają relacje między pracownikami, poprawiają atmosferę w pracy, a także zwiększają motywację i zaangażowanie zespołu, co przekłada się na wyższą efektywność. Rezultaty tych aktywności są tożsame z efektami innych form integracji i współpracy, niezwiązanych bezpośrednio z rozgrywkami wewnątrzgrupowymi. Takie działania w równym stopniu wspierają budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako nowoczesnego i atrakcyjnego pracodawcy, ułatwiają rekrutację nowych pracowników oraz ograniczają rotację kadry. Inwestycje w sport i integrację w tej formule mają więc pełne uzasadnienie ekonomiczne – prowadzą bowiem do wzrostu przychodów i wzmocnienia pozycji firmy na rynku.
Wobec powyższego istnieje związek pomiędzy ponoszonymi wydatkami a osiągnięciem przychodu w przyszłości.
Zatem wydatki przeznaczane na udział w zawodach organizowanych przez grupę kapitałową, której Państwo są częścią dla drużyn sportowych wystawianych przez spółki będące członkami tej samej grupy także mogą zostać zaliczone do kosztów uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 updop.
Tym samym Państwa stanowisko w zakresie pytania 2 należało uznać zaprawidłowe.
Dodatkowe informacje
Informacja o zakresie rozstrzygnięcia
Interpretacja dotyczy stanu faktycznego, który Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązywał w dacie zaistnienia zdarzenia.
Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji
- Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2025 r. poz. 111 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem stanu faktycznego lub zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.
- Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:
1)z zastosowaniem art. 119a;
2)w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;
3)z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.
- Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:
Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.
Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację
Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zm.; dalej jako „PPSA”).
Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):
- w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo
- w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/wnioski albo /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).
Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).
Podstawa prawna dla wydania interpretacji
Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 Ordynacji podatkowej.
