Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Formularz

Specyfikacja do zamówienia z działu 71 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 79 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72 - Usługi informatyczne konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 90 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia, sprzątania i usługi ekologiczne

PRZETARG NIEOGRANICZONY

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wybór Administratora Projektu: "Odnawialne źródła energii dla mieszkańców gmin członkowskich klastra energii "Biała - Ropa" w ramach Poddziałania 4.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

KATEGORIA:
Usługi

KATEGORIA WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV):
71310000 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 79420000 - Usługi związane z zarządzaniem 71247000 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71248000 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 7900000 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania 72220000-3 Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71313430 - Analiza wskaźników ekologicznych dla projektu budowlanego 71313450 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego 90711300 - Analiza wskaźników ekologicznych innych niż dotyczących branży Budowlanej 71313450 - Monitoring ekologiczny projektu budowlanego 79342200 - Usługi w zakresie promocji 48222000 - Pakiety oprogramowania do serwera sieci WWW

UWAGA:
W sprawie toczyło się postępowanie przed KIO (Wyrok z dnia 28 stycznia 2019 r., sygn. KIO 50/19), specyfikacja nie została zakwestionowana

POBIERZ

SIWZ Doc

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00