Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-09-19

Koszty remontu

Koszty remontu

W ostatnim okresie nasza spółka zawarła umowę najmu magazynu. W umowie m.in. zobowiązaliśmy się do przeprowadzenia remontu oraz dostosowania magazynu do naszych potrzeb (m.in. zainstalowanie windy towarowej). W zamian za to wynegocjowaliśmy bardzo korzystną wysokość czynszu. Umowa zawarta jest na 5 lat. W jaki sposób należy ująć w księgach rachunkowych powyższe operacje?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00