Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-03-24

Apteczka dla pracowników

Czy zapewnienie pracownikom apteczki należy do obowiązków pracodawcy?
Justyna L. z Bydgoszczy
W myśl art. 233 kodeksu pracy pracodawca obowiązany jest zapewnić pracownikom m.in. środki do udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. Tak więc do obowiązków pracodawcy należy zapewnienie pracownikom sprawnie funkcjonującego systemu pierwszej pomocy w razie wypadku oraz środków do udzielania pierwszej pomocy. W szczególności pracodawca powinien zapewnić:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00