Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2003-09-22

Doręczanie pism w postępowaniu podatkowym

W mojej sprawie toczy się postępowanie podatkowe. Proszę o wyjaśnienie, w jaki sposób organ podatkowy powinien doręczać pisma w tym postępowaniu? Podobno coś się ostatnio zmieniło w tej kwestii.
Jolanta Z. z Elbląga
Pisma doręcza się stronie, a gdy działa ona w postępowaniu podatkowym przez przedstawiciela, doręcza się temu przedstawicielowi. Jeżeli strona ustanowiła pełnomocnika, pisma doręcza się pełnomocnikowi. Należy pamiętać, że w toku postępowania strona oraz jej przedstawiciel lub pełnomocnik mają obowiązek zawiadomić organ podatkowy właściwy w danej sprawie o każdej zmianie swego adresu, gdyż w razie zaniedbania tego obowiązku pismo uznaje się za doręczone pod dotychczasowym adresem, a organ podatkowy pozostawia pismo w aktach sprawy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00