Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-10-06

Certyfikat rezydencji - do czego uprawnia?

Ostatnio moja spółka zaczęła współpracować ze spółkami mającymi siedzibę za granicą. Chcemy sprzedawać wyprodukowane przez nas towary za granicą. Zlecamy zagranicznym spółkom badanie rynku, korzystamy z usług doradczych i informacji związanych ze zdobytym doświadczeniem w dziedzinie przemysłowej itp. Z uwagi na powyższe zaczęliśmy dokonywać płatności na rzecz spółek zagranicznych. Mamy pytanie: czy uzyskanie certyfikatu rezydencji jest konieczne tylko do zastosowania stawki obniżonej, czy także należy go przedstawić, gdy na mocy umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania dany przychód jest wyłączony od opodatkowania na terytorium RP? Chcielibyśmy także uzyskać odpowiedź na pytanie natury ogólnej, czy instytucje finansowe, których Polska jest członkiem, muszą przedstawiać certyfikaty?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00