Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2021-03-17

Zostały ostatnie dwa tygodnie na przygotowanie raportów o dostępności urzędów

Samorządy, a także inne podmioty sektora finansów publicznych są zobowiązane do opracowania takiego dokumentu co cztery lata. Po raz pierwszy powinny to zrobić w tym roku, do 31 marca. Przy czym jeśli tego obowiązku nie dopełnią, nie grożą im żadne kary

Przygotowanie raportów wynika z art. 11 ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062). Zgodnie z nim dokument należy przedłożyć właściwemu wojewodzie, a w przypadku resortów czy centralnych urzędów administracji rządowej i urzędów państwowych - ministrowi ds. rozwoju regionalnego. Treść raportu musi też zostać umieszczona w biuletynie informacji publicznej danej jednostki lub - jeśli nie ma BIP - na jej stronie internetowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00