Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2007-01-30

Obowiązki aktualizacyjne wobec ZUS przy zmianie siedziby firmy

Obowiązki aktualizacyjne wobec ZUS przy zmianie siedziby firmy

Pracuję w spółce, która ma kilka miejsc prowadzenia działalności gospodarczej. Spółka została zgłoszona do ubezpieczeń na druku ZUS ZPA, do którego dołączono druk ZUS ZAA. W najbliższym czasie zamierzamy zmienić adres siedziby, przy czym miejsca prowadzenia działalności gospodarczej pozostaną bez zmian. Czy w takiej sytuacji należy złożyć w trybie aktualizacji danych tylko formularz ZUS ZPA czy też ZUS ZPA łącznie z ZUS ZAA (na tym ostatnim nie będzie żadnych zmian)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00