Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-09-04

Wydatki poniesione na zakup nagród dla uczestników konkursów podsumowujących audycje muzyczne dla dzieci

Firma prowadzi działalność, której 90 proc. stanowią edukacyjne audycje muzyczne prezentowane w szkołach podstawowych i gimnazjalnych. Usługi te opłacane są przez dyrekcje szkół, komitety rodzicielskie bądź przez dzieci. W ramach comiesięcznych spotkań w każdej ze szkół firma prezentuje inny temat z udziałem muzyków, który stara się rozwinąć, pogłębić i zilustrować. Programy te są ściśle powiązane z programem nauczania muzyki w szkołach. Integralną częścią każdej audycji jest konkurs, którego pytania dotyczą tego, co dzieci zobaczą i usłyszą. Jest to więc forma przypomnienia i utrwalenia wiedzy przekazanej w trakcie audycji. Chcąc zachęcić dzieci do uważnego słuchania i aktywnego uczestniczenia w audycjach, uczestnicy konkursu otrzymują ufundowane przez firmę nagrody w postaci tzw. gadżetów - długopisy, koszulki, kubeczki, czapeczki itp. Zwycięzcy z poszczególnych miesięcy uczestniczą w czerwcu w konkursie finałowym, którego pytania dotyczą tematów przedstawionych w trakcie całego roku szkolnego. Stanowią więc zarówno dla uczestników finału, jak i zgromadzonej widowni generalną powtórkę oraz utrwalenie wiedzy muzycznej przekazanej w trakcie całego roku. Uczestnicy finałów otrzymują również ufundowane przez firmę nagrody. W ostatnich latach były to książki i aparaty fotograficzne. Czy wydatki ponoszone na zakup nagród dla dzieci - uczestników konkursu, stanowią koszty reklamy i reprezentacji, czy też należy je zaliczyć do pozostałych kosztów działalności firmy?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00