Personel i Zarządzanie 6/2004 z 01.06.2004, str. 112
Data publikacji: 01.07.2018
Jakie szkolenia - tradycyjne, czy kompetencyjne?
Pojęcie kompetencji na stałe zagościło w nomenklaturze zarządzania personelem. Temat modeli kompetencyjnych i ich wykorzystania jest coraz popularniejszy, coraz więcej firm upatruje w zarządzaniu kompetencjami swojej przewagi konkurencyjnej. Czy taka tendencja znajduje już swoje odzwierciedlenie w planowaniu i przeprowadzaniu szkoleń pracowniczych?
Paweł Kopijer
Autor jest brokerem szkoleń w firmie 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń.
Kontakt: pawel.kopijer@2c.pl
W kwietniowym numerze „T+D Magazine” znajdujemy obszerny artykuł autorstwa Davida Dubois i Williama Rothwella, na temat organizacji szkoleń z uwzględnieniem potrzeb z zakresu kompetencji. Autorzy dokonują porównania procesów szkoleniowych określanych jako „realizowane tradycyjnie” i „kompetencyjnie”.
