Jak pomóc pracownikowi w przygotowaniu prezentacji?
Moja podwładna, odpowiedzialna w firmie za sprzedaż produktów na jednym z rynków, ma opory przed prezentacjami publicznymi. Ostatnio widziałam ją w trakcie takiego wystąpienia i zauważyłam, że nie jest w stanie wzbudzić zainteresowania słuchaczy. Z kolei sytuacja, w której osoby wychodzą z sali, wpływa na nią paraliżująco i powoduje, że traci wątek, powtarza się, wygląda na nieprzygotowaną i rozproszoną. Kiedy próbowałam z nią na ten temat rozmawiać, powiedziała mi, że nie lubi tego rodzaju wystąpień i nie ma zdolności aktorskich. Była już na kilku szkoleniach i nic jej nie dały. Kiedy zapytałam, jak mogę jej pomóc, odpowiedziała: zgódź się na to, abym takich prezentacji nie przeprowadzała. Jest to niemożliwe, ponieważ odgrywają one ważną rolę w jej działaniach zawodowych. Co zrobić w tej sytuacji?
