Wdrożenie najważniejszych kompetencji dla realizacji celów biznesowych w Gillette Poland International Sp. z o.o. - studium przypadku
Klucz do celu
Firmy wydają duże budżety na szkolenia, licząc, że przyniesie to oczekiwane efekty. Niestety rzeczywistość weryfikuje te oczekiwana dość brutalnie. Wydane pieniądze często nie przekładają się na satysfakcjonujące efekty. Czy to oznacza, że nie warto rozwijać ludzi, by podnosić ich efektywność i skuteczność pracy? Owszem, tak, jednak warto te procesy planować kompleksowo.
Sławomir Błaszczak
Autor jest prezesem firmy wdrożeniowej 4 Results. Specjalizuje się we wdrażaniu zmian optymalizacyjnych, podnoszących efektywność organizacji, projektach kształtowania kultury organizacyjnej oraz procesach rozwojowych kadry zarządzającej.
Kontakt:
slawek.blaszczak@4results.pl
Gillette Poland International Sp. z o.o. należy do koncernu Pocter & Gamble i jest największą na świecie fabryką ostrzy i maszynek do golenia. Polska fabryka jest organizacją wdrażającą kulturę ciągłego doskonalenia, zorientowaną na:
optymalizację, eliminację błędów i strat, ciągłe doskonalenie i dodawanie wartości,
