FUNKCJONOWANIE DZIAŁÓW HR ORAZ PLANY SZKOLENIOWE POLSKICH FIRM NA PODSTAWIE RAPORTU "SZKOLENIA W POLSCE 2010"
Strategia rozwoju
Możliwość rozwoju zawodowego, dostępność szkoleń, sposób ich finansowania to jedne z cenniejszych motywatorów do podjęcia pracy w nowej firmie. Podejście do rozwoju pracowników kształtuje w oczach kandydatów wizerunek przyszłego pracodawcy. Także wieloletni pracownicy, z dużym doświadczeniem zawodowym, często ekspercką wiedzą w swojej dziedzinie, zwracają uwagę na dostępność szkoleń i możliwość pogłębiania wiedzy.
Według danych z raportu "Szkolenia w Polsce 2010" przeprowadzonego przez Fundację Obserwatorium Zarządzania wynika, że firmy coraz większą wagę przywiązują do spraw pracowniczych, traktując inwestycję w pracowników jako część strategii rozwojowej firmy. Połowa firm, które wzięły udział w badaniu, deklaruje, że posiada plany strategiczno-rozwojowe.
