Agresja rodzi agresję
Skąd bierze się wrogość i jak wpływa na pracowników i klientów firmy? Agresja otacza nas ze wszystkich stron i czasami przestajemy ją zauważać. Czy rzeczywiście da się ją ignorować, czy też wpływa ona na nasze postępowanie, nawet jeśli usiłujemy nie zwracać na nią uwagi? W jaki sposób banalne sytuacje codzienne – nieradzenia sobie z emocjami naszych pracowników – wpływają na zachowania klientów: na ich lojalność i powracanie właśnie do naszej organizacji. W jaki sposób agresja na różnych szczeblach psuje nam biznes?

Kilka miesięcy temu jechałam na szkolenie do Bydgoszczy. Było to w trakcie największych tegorocznych upałów. Nawet klimatyzacja w samochodzie nie dawała rady. W połowie drogi postanowiłam przerwać tę nierówną walkę i odpocząć, zanim wyleję się z samochodu, a on pojedzie dalej sam. Zatrzymałam się w przydrożnym barze. Czysto, duży parking, zielono, jakaś mała sadzawka, parasole. Fajne miejsce.
Stanęłam w kolejce i przyglądałam się wystawionym potrawom. Nagle usłyszałam:
– Schabowy z marchewką!!!
