Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2001-09-04

Sprzedaż premiowa

Sprzedaż premiowa

Jesteśmy firmą (spółka z o.o.) prowadzącą sklepy z odzieżą. W celu uatrakcyjnienia zakupów postanowiliśmy w okresie przedświątecznym do każdej zakupionej w naszych sklepach rzeczy dołączyć upominek, który stanowi jakiś drobiazg znajdujący się w naszej ofercie i mieszczący się w określonej kwocie. Czy wydatki związane z taką formą sprzedaży są wydatkami na reklamę publiczną, skoro sprzedaż skierowana jest do nieograniczonego kręgu odbiorców?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00