Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-03-09

Zakres kontroli

PYTANIE:
W mojej firmie została przeprowadzona kontrola podatkowa. Z upoważnienia przedstawionego mi przez pracownika urzędu skarbowego wynikało, że przedmiotem kontroli jest prawidłowość rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych za II półrocze 2002 r. W czasie kontroli urzędnik zażądał ode mnie dokumentów dotyczących rozliczeń podatku VAT za ten okres. Czy miał do tego prawo?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00