Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2005-04-12

Zawiadomienie inspektora pracy i inspektora sanitarnego

PYTANIE:
W swojej nowo założonej firmie zatrudniłem pracownika. Czy w związku z tym muszę zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy? - Mieczysław Ł. z Krakowa
ODPOWIEDŹ:
Tak. Wszyscy pracodawcy mają obowiązek zawiadomienia na piśmie nie tylko właściwego inspektora pracy, ale także właściwego państwowego inspektora sanitarnego o miejscu, rodzaju i zakresie prowadzonej działalności.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00