Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-05-25

Adaptacja pomieszczeń w suterenach a normy bhp

Ze względów oszczędnościowych chcielibyśmy zaadaptować pomieszczenia znajdujące się w suterenach i zorganizować tam miejsca pracy dla naszych pracowników. Czy nie naruszymy w ten sposób zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i czy nie narazimy się na jakieś konsekwencje?
rzepisy Kodeksu pracy nakładają na osoby kierujące pracownikami w zakładach pracy obowiązek organizowania stanowisk pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy (art. 212 pkt 1 k.p.). Kodeks pracy zobowiązuje pracodawcę do takiej budowy, organizacji i utrzymania obiektów, w których ma być lub jest wykonywana praca, aby spełniały one wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy. W myśl art. 214 k.p. pracodawca ma obowiązek zapewnić pomieszczenia pracy odpowiednie do rodzaju wykonywanej pracy i liczby zatrudnionych pracowników.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00