Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-03-23

Dodatkowe koszty płaci klient

Ostra konkurencja na rynku usług księgowych sprawia, że z jednej strony rośnie jakość świadczonych usług, z drugiej zaś stawki za obsługę, których wysokość determinują tendencje rynkowe, niekoniecznie odzwierciedlają wartość pracy wkładanej w obsługę klienta i rzeczywiste koszty z tym związane.

Raz można dopłacić...
Niejednokrotnie bowiem zdarza się, że w indywidualnych przypadkach kompleksowa obsługa klienta pociąga za sobą dodatkowe, zwiększone koszty, które nie zostały wkalkulowane w wysokość stawki zwykle stosowanej przez biuro rachunkowe.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00