Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2004-03-23

Czytelnicy pytają o...

Jestem właścicielką biura rachunkowego. Spotkałam się z opinią, że urzędy skarbowe traktują materiały biurowe (papier, segregatory itp.) jako materiały podstawowe, co wiąże się z obowiązkiem ewidencjonowania ich w kolumnie 10 księgi przychodów i rozchodów, a także wykazywania w remanencie. Proszę o wyjaśnienie tej sprawy.

Wydatki na zakup materiałów biurowych
Nie powinno być wątpliwości co do tego, że nabyte przez właścicielkę biura rachunkowego rzeczy (papier, segregatory, koperty, koszulki do dokumentów itp.) stanowią tzw. materiały biurowe ewidencjonowane w kolumnie 14 podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Nie można ich uznać za materiały podstawowe, gdyż nie stają się one częścią wykonanej usługi.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00