Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2005-08-16

Jak rozliczyć wydatki związane z dotacją

Dotacje: W przypadku gdy otrzymana dotacja podlega zwolnieniu z podatku dochodowego od osób prawnych, wydatki z niej sfinansowane nie stanowią kosztu uzyskania przychodów.
Wystąpiliśmy z wnioskiem o dotację na dofinansowanie maszyny poligraficznej, którą użytkujemy na podstawie leasingu operacyjnego. Opracowanie wniosku zleciliśmy firmie, a za usługę otrzymaliśmy fakturę. Dotacja została przyznana, lecz jeszcze nie jest przekazana. Jak rozliczyć fakturę za opracowanie wniosku o dotację? Jak powinno wyglądać rozliczenie po otrzymaniu dotacji? Czy faktura za opracowanie wniosku o dotację, w przypadku gdy dotacja nie została jeszcze przyznana, jest kosztem uzyskania przychodu?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00