Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2002-12-01

Jak zgłosić pracownika do ubezpieczeń?

Zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym reguluje ustawa z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych. Najważniejsze znaczenie mają ubezpieczenia rentowe i ubezpieczenie emerytalne.

Barbara Snarska
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
Oznacza to, że podleganie ubezpieczeniom chorobowemu i wypadkowemu jest konsekwencją podlegania ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym.
Dokumentami zgłoszeniowymi przekazywanymi do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o następujących symbolach są:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00