Serwis Prawno-Pracowniczy / Niezbędnik Kadrowo-Płacowy 17/2005 z 26.04.2005, str. 40
Data publikacji: 23.04.2005
Zwiększenie ilości pracy a zakres obowiązków
Pracuję w spółdzielni mieszkaniowej jako kasjer, przyjmuję opłaty za czynsz od mieszkańców spółdzielni. Od września 2004 r. przyjmuję opłaty za czynsz z zasobów TBS, który ma swoje biura w biurowcu, gdzie znajduje się kasa spółdzielni. Spółdzielnia i TBS zawarły umowę (nie wiem jaką), że członkowie TBS powinny dokonywać opłat także w kasie spółdzielni. Dostałam tylko polecenie od mojego kierownika, że mam również obsługiwać TBS pod kątem wpłat i rozliczania ich. Nie otrzymałam żadnego polecenia na piśmie ani zmiany zakresu czynności, nowej umowy itp. Czy jest to prawidłowe? Zaznaczam, że łączy się to ze znaczącym wzrostem pracy
