Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-07-26

Jak po przerwie dokonać wpłaty na PFRON

Pracodawca zobowiązany do wpłat na PFRON, który po osiągnięciu odpowiedniego stanu zatrudnienia osób niepełnosprawnych został zwolniony z tego obowiązku, powinien składać Funduszowi informacje miesięczne i roczne. W przypadku gdy nie dopełnił tego obowiązku, powinien sporządzić te dokumenty za okres wsteczny.

PROBLEM

Jesteśmy firmą działającą na rynku od 10 lat. W kwietniu 2009 r. dokonaliśmy ostatniej wpłaty na PFRON. Do końca lipca 2012 r. ze względu na zatrudnianie osób niepełnosprawnych ze znacznym stopniem niepełnosprawności nie mieliśmy obowiązku dokonywania wpłat. Od sierpnia br. ponownie będziemy zobowiązani do odprowadzania wpłaty na PFRON. Czy po takiej przerwie powinniśmy powiadomić Fundusz o powstaniu obowiązku wpłaty? W okresie przerwy we wpłatach nie składaliśmy żadnych informacji, słyszeliśmy jednak, że mieliśmy taki obowiązek? Jeżeli tak, to czy powinniśmy uzupełnić te dokumenty i przesłać je do Funduszu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00