Informacja o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za I półrocze 2007 r.
Do 31 sierpnia 2007 r. zarząd jednostki samorządu terytorialnego - w gminach wójt (burmistrz, prezydent miasta), ma obowiązek przedstawić organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego i regionalnej izbie obrachunkowej informację o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego za I półrocze 2007 r. oraz informację o przebiegu wykonania planu finansowego jednostek, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7, 8 i 12 ustawy o finansach publicznych, a zaliczanych do podsektora samorządowego.
Krystyna Gąsiorek
W terminie do 31 sierpnia 2007 r. zarząd jednostki samorządu terytorialnego - w gminach wójt (burmistrz, prezydent miasta), przedstawia za I półrocze 2007 r. organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego i regionalnej izbie obrachunkowej - art. 198 ustawy o finansach publicznych:
l informację o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej,
l informację o przebiegu wykonania planu finansowego uwzględniającą w szczególności stan należności i zobowiązań, w tym wymagalnych, następujących jednostek:
- samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, dla których organem założycielskim jest jednostka samorządu terytorialnego,
- samorządowych instytucji kultury,
- samorządowych osób prawnych utworzonych na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych, z wyłączeniem przedsiębiorstw, banków i spółek prawa handlowego.
