Jak zaksięgować fakturę za zamontowany monitoring
Jak należy prawidłowo zaksięgować fakturę, na której wyszczególnione są elementy składowe zamontowanego monitoringu typu kamery, zasilacz, rejestrator, telewizor itp. (czy w § 4210) oraz wyszczególniony na fakturze montaż monitoringu (czy w § 4300)? Czy należy zaksięgować na koncie 013 odrębne elementy, czy też należy potraktować całość jako jeden środek trwały (wartość poszczególnych elementów zwiększona o wartość montażu) i zaksięgować na koncie 011? Nadmieniam, że żaden z elementów składowych monitoringu wymieniony na fakturze jednostkowo nie przekracza wartości 3500 zł (łączna kwota wszystkich urządzeń wchodzących w skład monitoringu wymienionych na fakturze jednostkowo nie przekracza wartości 3500 zł, a łączna wartość wszystkich urządzeń wchodzących w skład monitoringu wynosi 6500 zł), natomiast usługa montażu wynosi 1300 zł.
