Świadczenie pracy w kilku punktach jednostki pomocy społecznej a miejsce pracy pracownika
Bardzo proszę o poradę prawną dotyczącą określenia miejsca pracy pracownika naszej jednostki pomocy społecznej w przypadku świadczenia przez niego pracy w kilku punktach danej jednostki rozmieszczonych na terenie jednej miejscowości.
STAN FAKTYCZNY: Struktura organizacyjna jednostki wygląda następująco:
● siedzibą jednostki jest lokal w budynku położonym w danej miejscowości przy określonej ulicy,
● w ramach jednostki funkcjonują 4 kluby seniora - jeden z nich znajduje się w siedzibie, a trzy pozostałe rozmieszczone są na terenie danej miejscowości, w jej dzielnicach, każdy pod innym adresem.
Jak określić miejsce pracy pracownika, który zwykle wykonuje swoje obowiązki w jednym z klubów, a w wyjątkowych sytuacjach, takich jak choroba czy urlop innego pracownika, wykonuje pracę w innym klubie?
Jeśli osoba świadczy pracę tylko w jednym klubie seniora, to w umowie należy wskazać ten konkretny klub jako miejsce jej pracy. W razie konieczności pracownik na podstawie polecenia służbowego będzie świadczył pracę w innym klubie.
