TURYSTYKA
Imprezy masowe poprawiają wizerunek gminy
Zaangażowanie gminy w organizację dużej imprezy masowej musi być tak przygotowane, aby o tym wydarzeniu mówiły największe stacje telewizyjne, a liczba sponsorów zagwarantowała sukces finansowy. Są już dobre przykłady samorządów, które doskonale opanowały umiejętność przygotowania widowiska dla wielotysięcznej publiczności.
Organizowane bądź współorganizowane przez gminy imprezy o charakterze masowym (festiwale, pokazy, pikniki, zloty itp.) zmieniają na korzyść wizerunek tych gmin oraz pozytywnie wpływają na ich rozwój. Należy jednak spełnić podstawowy warunek - tego rodzaju przedsięwzięcia muszą okazać się sukcesem w sensie organizacyjnym i finansowym. Chodzi nie tylko o odpowiednio wysoki poziom danej imprezy (bogaty, zróżnicowany program, niepowtarzalność, lokalny koloryt), ale również o całą sferę logistyczną festiwalu czy pikniku (dobry dojazd, miejsca noclegowe, gastronomia, bezpieczeństwo itp.).
Z dużym rozmachem
