comment
Porada
Data publikacji: 2003-10-04
Jak prawidłowo ewidencjonować wpłaty na ZFŚS
Jesteśmy firmą budowlaną zatrudniającą obecnie 25 osób. Od początku roku tworzymy ZFŚS. Do końca maja przekazaliśmy pierwszą ratę wpłaty na ZFŚS, a 21 września br. przekazaliśmy drugą ratę. W związku z tym, że dopiero od niedawna funkcjonuje u nas ten fundusz, mamy wątpliwości co do prawidłowego ewidencjonowania przekazywanych wpłat, jak też zaliczania ich w koszty. Prosimy o szczegółowe przedstawienie ewidencji księgowej z tym związanej, przy założeniu, że prowadzimy ewidencje kosztów przy użyciu zarówno kont zespołu 4, jak i 5.
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka