Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-10-04

Jak prawidłowo ewidencjonować wpłaty na ZFŚS

Jesteśmy firmą budowlaną zatrudniającą obecnie 25 osób. Od początku roku tworzymy ZFŚS. Do końca maja przekazaliśmy pierwszą ratę wpłaty na ZFŚS, a 21 września br. przekazaliśmy drugą ratę. W związku z tym, że dopiero od niedawna funkcjonuje u nas ten fundusz, mamy wątpliwości co do prawidłowego ewidencjonowania przekazywanych wpłat, jak też zaliczania ich w koszty. Prosimy o szczegółowe przedstawienie ewidencji księgowej z tym związanej, przy założeniu, że prowadzimy ewidencje kosztów przy użyciu zarówno kont zespołu 4, jak i 5.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00