Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2013-07-18

W którym momencie można zaliczyć odpis aktualizujący do kosztów

W sierpniu i we wrześniu 2012 r. spółka sprzedała swoje usługi firmie X, za które nie otrzymaliśmy do tej pory zapłaty. W lipcu 2013 r. otrzymaliśmy informację o ogłoszeniu w styczniu upadłości przez firmę X obejmującej likwidacją majątku upadłego. Wartość należności jest kwotą nieistotną. Kiedy powinniśmy utworzyć odpis aktualizujący i czy możemy zaliczyć go w koszty podatkowe? Czy możemy to zrobić w dacie dokonania odpisu? Czy mogą w przyszłości wystąpić jakiejkolwiek zdarzenia (oprócz spłaty należności w jakiekolwiek formie), które mogą wpłynąć na zaliczenie odpisu w koszty podatkowe?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00