Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-05-01

Jakie są obowiązki płatnika przy rozliczaniu wynagrodzenia prezesa zatrudnionego na umowę o zarządzanie

Prezes zarządu został zatrudniony w spółce na umowę zlecenia. Przedmiotem umowy jest zarządzanie spółką. Jednocześnie ta sama osoba jest zatrudniona na umowę o pracę w innej spółce. W związku z tym naliczaliśmy mu jedynie składkę zdrowotną i podatek. Ponieważ potraktowaliśmy zatrudnienie prezesa jako działalność wykonywaną osobiście na umowę zlecenia, więc naliczaliśmy koszty uzyskania przychodów ryczałtowo (20%). Obecnie mamy wątpliwości, czy nie powinny to być koszty jak ze stosunku pracy, czyli 102,25 zł. Czy jeśli popełniliśmy błąd, konieczna jest korekta? Czy może podatnik sam powinien dokonać prawidłowego rozliczenia w zeznaniu podatkowym?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00