Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-06-01

Jak zaewidencjonować reklamację

Spółka z o.o. dostarczyła zamówiony towar odbiorcy, który jednak po zapłacie należności zgłosił reklamację. W związku z tym, że spółka nie uznała reklamacji, sprawa została skierowana do sądu, który oddalił wniosek odbiorcy. Jak ująć w księgach rachunkowych odbiorcy to zdarzenie? Czy należy tworzyć na to rezerwę?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00