Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-07-20

Jak ewidencjonować reklamacje u odbiorcy

Ewidencja reklamacji ma różną postać w zależności od tego, czy reklamację zgłoszono przed zapłatą, czy też po zapłacie należności. Poniżej - na życzenie Czytelników - opisujemy szczegółowo poszczególne przypadki operacji księgowych w księgach odbiorcy. W następnym numerze opiszemy ewidencję postępowania reklamacyjnego u sprzedawcy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00