Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-08-01

Jak ewidencjonować reklamację u dostawcy

W poprzednim numerze „Brifu” opisywaliśmy przypadki operacji księgowych związanych z postępowaniem reklamacyjnym w księgach odbiorcy. W tym artykule omawiamy problematykę ewidencji procesu reklamacyjnego u dostawcy.

Przebieg reklamacji zależy od „reakcji” dostawcy na zgłoszone przez odbiorcę uwagi. Jeżeli dostawca uznaje reklamację, wtedy - niezależnie od tego, czy została ona zgłoszona przed, czy po zapłacie - rozliczenie nastąpi na podstawie ustaleń między stronami.
Jeśli strony nie mogą dojść do porozumienia, sprawę kieruje się na drogę sądową. Dalszy przebieg w tym przypadku zależy od decyzji sądu.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00