Wyrok Sądu (siódma izba) z dnia 10 października 2017 r. - Kolachi Raj Industrial (Private) Ltd przeciwko Komisji Europejskiej. - Sprawa T-435/15., sygn. T-435/15
Wydanie tymczasowe
WYROK SĄDU (siódma izba)
z dnia 10 października 2017 r.(*)
Dumping Przywóz rowerów wysyłanych z Kambodży, Pakistanu i Filipin Rozszerzenie na ten przywóz ostatecznego cła antydumpingowego wprowadzonego na przywóz rowerów pochodzących z Chin Rozporządzenie wykonawcze (UE) 2015/776 Artykuł 13 ust. 2 lit. a) i b) rozporządzenia (WE) nr 1225/2009 Działalność montażowa Pochodzenie [provenance i origine] części rowerowych Świadectwa pochodzenia Niewystarczająca wartość dowodowa Koszty wytworzenia części rowerowych
W sprawie T435/15
Kolachi Raj Industrial (Private) Ltd, z siedzibą w Karachi (Pakistan), reprezentowana przez M.P. Bentleya, QC,
strona skarżąca,
przeciwko
Komisji Europejskiej, reprezentowanej przez J.F. Brakelanda, M. Françę oraz A. Demeneix, działających w charakterze pełnomocników,
strona pozwana,
popierana przez:
European Bicycle Manufacturers Association (EBMA), reprezentowaną przez adwokata L. Ruessmanna oraz J. Becka, solicitor,
interwenient,
której przedmiotem jest skarga na podstawie art. 263 TFUE zmierzająca do stwierdzenia nieważności rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2015/776 z dnia 18 maja 2015 r. rozszerzającego ostateczne cło antydumpingowe, wprowadzone rozporządzeniem Rady (UE) nr 502/2013 wobec przywozu rowerów pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej, na przywóz rowerów wysyłanych z Kambodży, Pakistanu i Filipin, zgłoszonych lub niezgłoszonych jako pochodzące z Kambodży, Pakistanu i Filipin (Dz.U. 2015, L 122, s. 4), w zakresie, w jakim dotyczy ono skarżącej,
SĄD (siódma izba),
w składzie: V. Tomljenović, prezes, A. Marcoulli i A. Kornezov (sprawozdawca), sędziowie,
sekretarz: C. Heeren, administrator,
uwzględniając pisemny etap postępowania i po przeprowadzeniu rozprawy w dniu 17 maja 2017 r.,
wydaje następujący
Wyrok
Okoliczności powstania sporu
Rozporządzeniem (EWG) nr 2474/93 z dnia 8 września 1993 r. nakładającym ostateczne cło antydumpingowe na przywóz do Wspólnoty rowerów pochodzących z Chińskiej Republiki Ludowej oraz ustanawiającym ostateczny pobór tymczasowego cła antydumpingowego (Dz.U. 1993, L 228, s. 1 wyd. spec. w jęz. polskim, rozdz. 11, t. 51, s. 3) Rada Wspólnot Europejskich ustanowiła ostateczne cło antydumpingowe w wysokości 30,6% na przywóz rowerów pochodzących z Chin.
