Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 05.06.2003, sygn. PP-1/443/5II/2003, Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach, sygn. PP-1/443/5II/2003

Pierwszy Urząd Skarbowy w Kielcach w nawiązaniu do odpowiedzi udzielonej pismem z dnia 14.04.2003 r. znak: PP-1/44315/2003 w sprawie odtworzenia dokumentów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, które uległy zniszczeniu w wyniku pożaru w części dotyczącej podatku dochodowego, po ponownej analizie problemu, poniżej przedstawia skorygowane stanowisko w tej kwestii.

Przepisy rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 15.12.2004 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (Dz. U. Nr 166, poz. 1222 ze zm.) nie określają zasad postępowania przy prowadzeniu ksiąg podatkowych w sytuacji, kiedy uległy one trwałemu zniszczeniu np. na skutek pożaru. Jednak w Pana interesie powinno być odtworzenie w miarę możliwości jak największej ilości dokumentów źródłowych od swoich kontrahentów, dla których dokonuje Pan sprzedaży swoich usług oraz od których zakupuje sprzęt i materiały potrzebne do prowadzonej działalności gospodarczej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00