Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 19.10.2004, sygn. US-14/PPM/440-1749/04/RN, Urząd Skarbowy w Nowym Dworze Mazowieckim, sygn. US-14/PPM/440-1749/04/RN

Gmina (podatnik VAT) podpisała z ARiMR w ramach programu SAPARD umowy na częściową refundację poniesionych kosztów na budowę trzech wodociągów. Czy gmina może otrzymać zwrot podatku VAT, który nie został uznany jako koszt kwalifikowany i nie będzie objęty refundacją ze strony SAPARD?

Pytanie podatnika

Stosownie do § 27 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 97, poz. 970 ze zm.):"1. Zwrot podatku następuje na wniosek podatnika w terminie 60 dni od dnia złożenia wniosku oraz z uwzględnieniem warunków określonych w art. 99 ust. 12 ustawy, a w przypadku nieotrzymania zwrotu w tym terminie - również z uwzględnieniem warunków wymienionych w art. 87 ust. 2 i 7 ustawy.2. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera co najmniej dane dotyczące:1) wartości nabytych towarów i usług lub importu towarów, których dotyczy zwrot podatku;2) kwoty podatku, o której zwrot ubiega się podatnik.3. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, dołącza się:1) kopię dokumentu stwierdzającego przekazanie na rachunek bankowy podatnika środkówfinansowych bezzwrotnej pomocy zagranicznej, o których mowa w § 6 ust. 3 i 4;2) dowód dokonania zapłaty ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej."

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00