Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 26.11.2004, sygn. PP/443-99/HM/04, Urząd Skarbowy w Nysie, sygn. PP/443-99/HM/04

Jakie dokumenty potwierdzają dokonanie dostaw wewnątrzwspólnotowych ?.

Pytanie podatnika
    Pismem z dnia 26 października 2004r. Strona zwróciła się do tutejszego organu podatkowego w sprawie możliwości zastosowania stawki 0 % dla wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów dokonanej na rzecz nabywcy posiadającego właściwy i ważny numer identyfikacyjny dla transakcji wewnątrzwspólnotowych w sytuacji posiadania następujących dokumentów potwierdzających dokonanie dostawy
  • 1/ kopia pierwotnego listu przewozowego
  • 2/ kopia faktury
  • 3/ specyfikacja towarów
  • 4/ wydruk raportu zbiorczego za dany okres rozliczeniowy zawierający potwierdzenie dostarczenia towarów do odbiorcy .
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00