Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 19.09.2005, sygn. 1472/ROP1/423-207/229/05/MC, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-207/229/05/MC

Czy od 01.01.2004 r. Spółka ustalając podstawę opodatkowania podatkiem dochodowym od osób prawnych może odliczyć od swojego dochodu wartość darowizn polegających na nieodpłatnym udostępnieniu powierzchni reklamowych w tytułach prasowych wydawanych przez Spółkę organizacjom prowadzącym działalność pożytku publicznego?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E

Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie podatnika, przedstawionej w piśmie z dnia 01.07.2005 r. (data wpływu do tutejszego Urzędu 05.07.2005 r.)

p o s t a n a w i a

uznać stanowisko Spółki za prawidłowe.

U Z A S A D N I E N I E

Z przedstawionego stanu faktycznego wynika, że Spółka jest wydawcą tytułów prasowych, w których zamieszczane są ogłoszenia i reklamy zamawiane przez osoby i podmioty gospodarcze. Co do zasady ogłoszenia i reklamy te publikowane są odpłatnie. Spółka w odpowiedzi na prośby kierowane do niej przez organizacje charytatywne prowadzące działalność pożytku publicznego udostępnia im jednak część powierzchni reklamowej w wydawanych przez siebie tytułach prasowych nieodpłatnie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00