Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 16.06.2005, sygn. US.PD/OP/423/T-133/19/2005, Urząd Skarbowy w Tychach

Czy wydatki związane z organizacją konkursu promocyjnego stanowią reklamę czy też powinny być zaliczone bezpośrednio do kosztów uzyskania przychodów?

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tychach na podstawie art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (j.t. Dz.U. z 2000 r. Nr 8, poz. 60) stwierdza, że stanowisko ............. sp. z o.o. przedstawione w piśmie z dnia 24.05.2000 r. o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z organizacją konkursu promocyjnego jest prawidłowe.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00