Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 18.04.2005, sygn. ŁUS-II-2-423/31/05/AT, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/31/05/AT

Czy wydawanie próbek określonych w art. 7 ust. 3 i 7 ustawy o podatku od towarów i usług nie podlegajacych VAT należy traktować jako reklamę zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w ramach limitu lub nielimitowaną np. przekazywane na targach lub dużym odbiorcom handlowym (hurtowniom) do wyeksponowania, czy jako koszty handlowe?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00