Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 27.07.2005, sygn. P III/1/443-34/05, Urząd Skarbowy w Słupsku, sygn. P III/1/443-34/05

Czy podatnik prawidłowo dokumentuje koszty związane z wynajmem lokalu użytkowego dokonując ich refakturowania na najemcę poprzez wystawienie faktury VAT w odniesieniu do usług telekomunikacyjnych, opłat za energię elektryczną, wodę i ścieki, wieczyste użytkowanie, opłat eksploatacyjnych i kosztów zarządu oraz noty księgowo ? obciążeniowej z tytułu opłaty podatku od nieruchomości i wpłat na fundusz remontowy?

Pytanie podatnika

P O S T A N O W I E N I E

Na podstawie art. 14 a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ? Ordynacja podatkowa (tekst jednolity, Dz.U. z 2005r., Nr 8, poz. 60) po rozpatrzeniu wniosku strony z dnia 26.04.2005r. o udzielenie pisemnej informacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w sprawie prawidłowego dokumentowania kosztów związanych z wynajmem lokalu na cele użytkowe na wynajmującego,

stwierdzam, że :

stanowisko przedstawione w tym wniosku, w odniesieniu do opisanego stanu faktycznego :

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00