Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.04.2005, sygn. PB/415-8/05, Urząd Skarbowy w Kole, sygn. PB/415-8/05

Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że podatnik prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu art. ściernych. Posiada ok. 1000 odbiorców produkowanych przez firmę artykułów, którym podczas przebywania w firmie wręczane są ulotki i foldery prezentujące ofertę handlową firmy i jej reklamę. Materiały reklamowe wyłożone są także w dziale zbytu oraz na stoiskach firmy w trakcie imprez targowych. Część materiałów reklamowych rozdawana jest hurtownikom, celem umieszczenia ich w widocznym miejscu, dostępnym dla każdego. Podatnik wnosi w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych następujące zapytanie: Czy wydatki na zakup folderów i kalendarzy reklamujących firmę może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako wydatki na reklamę publiczną?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00