Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.09.2005, sygn. PP 443/180/1/168/05, Urząd Skarbowy Wrocław-Krzyki, sygn. PP 443/180/1/168/05

Z przedmiotowego pisma wynika, że Spółka zawarła przedwstępną umowę na zakup lokalu użytkowego, w którym będzie mieścić się oddział firmy. Przekazanie lokalu do użytku i rozpoczęcie prowadzenia w nim działalności nastąpi po jego wybudowaniu w styczniu 2006 r., a przeniesienie na własność nastąpi po spłacie rat w czerwcu 2006 r. W okresie od stycznia 2006 do czerwca 2006 firma będzie ponosić koszty związane z wykończeniem i wyposażeniem tego lokalu.Wątpliwości Spółki dotyczą następującej kwestii : czy będzie można odliczać na bieżąco podatek naliczony wykazany na fakturach dokumentujących wykonanie prac adaptacyjnych, wykończeniowych i wyposażenia przedmiotowego lokalu. Spółka uważa, że będzie miała prawo odliczać podatek VAT z faktur potwierdzających wykonanie ww. robót oraz zakup wyposażenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00