Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15.11.2005, sygn. PP.443/1/41/22/05, Urząd Skarbowy w Polkowicach, sygn. PP.443/1/41/22/05

Spółdzielnia Mieszkaniowa otrzymała od kopalni kwotę umowną jako odszkodowanie za ewentualne szkody, które mogą powstać w wyniku prac eksploatacyjnych, Powstałe szkody spółdzielnia, będzie usuwała poprzez zlecenie prac naprawczych specjalistycznym firmą. Pojęcie ewentualne szkody w zawartej umowie pomiędzy spółdzielnią a kopalnią, oznacza, iż niezależnie od faktu wystąpienia szkód w danym roku, kopalnia wypłaca spółdzielni (poszkodowanemu), ustaloną kwotę odszkodowania w dwóch ratach. Strony przedmiotowej umowy ustaliły, iż stroną dokumentującą przekazanie odszkodowania jest Spółdzielnia Mieszkaniowa.W związku z powyższym, podatnik pyta, czy przekazanie kwoty odszkodowania powinno zostać udokumentowane fakturą VAT, czy może innym dokumentem, np. notą księgową ?.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00